Q
Kako naručiti na Baudecor.ba?
AU našoj ponudi pronađite proizvod kojeg želite. Pretragu asortimana možete napraviti koristeći izbornik kategorija ili pretraživačku traku koja se uvijek nalazi na vrhu stranice. Kada izaberete proizvod koji želite, kliknite na “Dodaj u korpu” zatim nastavite ka narudžbi, popunite vaše podatke, izaberite način plaćanja i vaša narudžba je završena.
Q
Narudžbe telefonom ili emailom
AAko nemate vremena svoju narudžbu sami obaviti putem naše web trgovine, pružamo vam mogućnost telefonskog naručivanja pozivom na tel: 033 755 911 ili e-mailom na info@baudecor.ba

Naši operateri će Vam pomoći u registraciji, korištenju funkcionalnosti naše web trgovine, pretraživanju artikala, ali i samom odabiru i završnim koracima narudžbe.

Ukoliko odlučite svoju narudžbu prepustiti našim operaterima, telefonski ili e-mailom nam dostavljate podatke o primatelju i adresi dostave, te kontakt broj naručitelja, a mi ćemo Vam poslati ponudu za virmansku uplatu ili poslati robu na isporuku sa opcijom plaćanja pouzećem (gotovinom prilikom same dostave).
Telefonska ili e-mail narudžba za plaćanje karticama nije moguće, zbog zaštite Vaših podataka, ali naši operateri će vam pomoći oko svakog pitanja vezanog za plaćanje karticama preko našeg webshopa.

Radno vrijeme operatera; Pon-Pet 8:00-17:30 sati.
Vikendom i praznicima naručivanje je moguće samo online (putem webshopa)  telefonski broj nije operativan.

Q
Koliko je online plaćanje sigurno?
ABez obzira koji način plaćanja odaberete, vaša transakcija će proći sigurno, za to garantuje vodeći svjetski SSL certifikat – VeriSign Secure Site EV. U poslovanju koristimo jednake standarde sigurnosti koje koje koriste eBay, Amazon i ostli veliki web shopovi.
Q
Koji je trošak dostave?
ADostava je moguća na teritoriji cijele BiH po cijeni od 8KM po narudžbi u roku od 24 do maksimalnih 72 sata.
Q
Reklamaciju možete ostvariti u sljedećim slučajevima?
AUkoliko se konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju. Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zameniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
Da biste ostvarili pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donesete ili pošaljete poštom naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži ili pozovite Baudecor podršku korisnicima na telefon 035.744.050
  • Da podnesete na uvid original garantnog lista i fiskalni račun,
  • Da date opis neispravnosti,
  • Nakon toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

ACCORDION STYLE

Niste pronašli odgovor? Pitajte nas!

U kontakt formu unesti vaše podatke te napišite pitanja koja želite, Baudecor podrška će vam odgovorit na sva pitanja u najkraćem mogućem roku.