Naši operateri će Vam pomoći u registraciji, korištenju funkcionalnosti naše web trgovine, pretraživanju artikala, ali i samom odabiru i završnim koracima narudžbe.
Ukoliko odlučite svoju narudžbu prepustiti našim operaterima, telefonski ili e-mailom nam dostavljate podatke o primatelju i adresi dostave, te kontakt broj naručitelja, a mi ćemo Vam poslati ponudu za virmansku uplatu ili poslati robu na isporuku sa opcijom plaćanja pouzećem (gotovinom prilikom same dostave).
Telefonska ili e-mail narudžba za plaćanje karticama nije moguće, zbog zaštite Vaših podataka, ali naši operateri će vam pomoći oko svakog pitanja vezanog za plaćanje karticama preko našeg webshopa.
Radno vrijeme operatera; Pon-Pet 8:00-17:30 sati.
Vikendom i praznicima naručivanje je moguće samo online (putem webshopa) telefonski broj nije operativan.
Da biste ostvarili pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donesete ili pošaljete poštom naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži ili pozovite Baudecor podršku korisnicima na telefon 035.744.050
- Da podnesete na uvid original garantnog lista i fiskalni račun,
- Da date opis neispravnosti,
- Nakon toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.
ACCORDION STYLE
Niste pronašli odgovor? Pitajte nas!
U kontakt formu unesti vaše podatke te napišite pitanja koja želite, Baudecor podrška će vam odgovorit na sva pitanja u najkraćem mogućem roku.